torsdag 7 april 2011

Haha

Hade sovmorron ida. Typ en timme >_<
Skulle ta buss, tåg och sen buss. Men tåget kommer typ nästan precis innan bussen till skolan går så missa den D: Så hade typ ingen franska XD
lärarn:vrf kommer du sent?
jag:missa bussen
hon:börjar du nu?;o
jag: jaa
haha
sen så hade jag inget s-pass för att vi skulle ha tjejsamtal. Vi skulle säga va vi gjort som va modigt och sen skulle hon säga saker och så skulle vi ställa os upp vi tyckte de va modigt...Sen skulle vi trängas på stolar. Vi va nio st på två stolar. De va bättre än killarna, dom va fjorton på fyra stolar 8DDDhaha XD

På So har vi ju skrivit om en världsdel och valt ett land. Nu ska man välja en del av de och läsa inför klassen DD: de kommer ju gå skit bra.
De finns en kampsport från Sydkorea som heter kuksolwoon. AHAHA XDDD och en annan som heter subak Xp

Annie, Tilda, Jennie och Alice ska te Allum ida. Annie sa i skolan innan att dom skulle köpa present te Alice(hon fyller år snart) och dom ba: KOLLA INTE KOLLA INTE!! men jag tyckte hon sa att dom skulle tappa bort henne. Jag tyckte att dom skulle ha koppel på henne. Annie sa att de va inte alls de hon sa och jag sa att de va de hon tänkte så fatta inte först att jag hört fel Xp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar