lördag 6 augusti 2011

Skara cupen

I tordags kom vi hit. Vi kom ganska sent så vi satte upp förtältet sen gick jag och la mej vid åtta nio nångåg.

Igår så spela vi. Vi vann första matchen, andra matchen förlora vi 2-1. Dom innan hade förlorat me 7-o mot dom. Sen gick vi och åt. Kyckling, som va torr och ris, som inte va färdi -.-
Sen spela va sista matchen två. Då vann vi och jag la mitt första mål nånsin 8DDD Fick spela mitt, brukar spela back annars. Men jag och en till får inte spela samtidigt så vi fick byta me varann.
Sen så va jag och bada me dom andra. På kvällen blev de taco 8D Sen va de disco, men va me en i laget ist. Vi käka en glass sen gick vi te mcdonalds för att köpa dricka >.<
Sen va jag på hotellet tills jag skulle tbx till husvagnen vid 12 typ Xp Så jag har kunnat va social utan att gå på disco (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar