tisdag 20 september 2011

Kramat massa, pratat me lärare och muckat me killar...

Haft studiedag ida och vart me Annie i Landvetter 8D Krama en massa, jag och Nea ramla på marken och kramades Xp Kände mej älskad på morgonen när jag kramades me massa CCC:
Prata me nåra lärare me, Sven trodde inte att nån skola va bättre än Landvetter >.< Och Gunilla sa inget när hon gick förbi mej första gången och andra sa hon typ bara hej. Ulrika kom in på hemkunskapen, för hon har hemkunskap me den andra hälften, och prata me mej c:
Killarna i min förra klass bara stirra på mej dom våga inte prata me mej XDDD
På hemkunskapen så mucka jag me killar 8D min hobby 8DD Jag stod och banka köttet Alex tyckte inte jag banka tillräckligt hårt, så jag tyckte han skulle lägga sitt höve där ist. Men han behövde tydligen sitt höva, han skulle säga till mej när han kom på vad. Han sa aldrig nåt >.< Sen mucka jag me Emil. Först slog han min hand, sen tog han våra svampar när vi skulle ta först. Fick tbx den till slut, han ställde den ovanför köket och trodde inte jag skulle nå, pfft.
Smakat på kolsyrat kaffe ida. Bläh, Rasmus gilla de. Han ä konstig. Vi prata me han hela vägen till skolan, och han bytte inte plats 8D
Träffa Adrea och Jen efter skolan 8D Adrea gick efter en stund men jag, Annie och Jen gick vid busshållplatserna och prata och stirra på killar. De va kul Xp<3

1 kommentar: