torsdag 15 december 2011

Två datorer

Satt och skrev på ena datorn och fixa dropbox så att den öppna dokumenten i rätt program på den andra XD
Såg ännu roligare ut när jag satt vid bordet med båda datorerna bredvid varandra >.< pappa tyckte jag såg lite ut som en hacker. haha. Nu har jag iaf stängt ner skoldatorn, skrev två sidor på äventyrsberättelsen till svenskan c: var tvungen att börja på en ny, börja på en men kom på att de inte blev så mycke till äventyrsberättelse XD
Nu sitter jag iaf och tittar på Criminal Minds me Linda som käkar popcorn. Nu har de inte långt kvar till jul C: Då får jag äta godis 8DD
Har gjort en lista på va jag ska trycka i mej
Dumle pepparkaka
Stor cola
Chips(har bara inte kommit på om de ska va grill elr sour cream)
Massa godis
och den julmusten som dom gör, pappa sa att den va god
hehe fin lista C:<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar