fredag 6 januari 2012

Krokodil kyckling

Drömde en så konstig dröm inatt.
Jag och Annie va på Landvetterskolan, fast de såg inte ut som Landvetter, inte där vi va iaf. Vi stod och kolla på en kyckling me en krokodilsvans >.< Annie tyckte den va skit cool och köpte den. Haha. Sen hade hon den nånstans, vet inte var de va, men de va inte staket runt utan bara sand och sen gräs runt. Sen hoppa de fram i tiden och då va krokodil kyckling större, men nu såg den ut som krokodil, fast den hade ingen svans. Jag har för mej att nån innan hade sagt att man måste köpa svansar elr nåt >.< Sen hoppa de ännu längre fram och då var den fullvuxen och hade fått en svans. Sen ställde den sej upp på två ben. Den va väldigt liten för att va en krokodil. Iaf, när den ställde sig upp gick den på två ben ut på gräset(den hade aldrig gått utanför innan även om de inte fanns staket runt) och jag och Annie sprang. Till slut kom vi till en camping, elr så hade vi vart på en camping hela tin, Annie sprang framför mej och sprang in i en tjej i nian på min skola. Hon börja gråt och jag stanna snabbt och fråga hur de gick innan jag sprang igen. Sen såg jag Elvine och Lena vid deras husvagn och jag visste att Annie hade vart där för Elvine hade precis berättat allt för Lena och Lena ba när jag kom: och ni trodde allt skulle lösa sej om ni bara sprang därifrån? Jag fråga va Annie va, Elvine sa att hon låg under rampen(dom hade nån ramp i sin bil i bagaget), när jag kolla log ihop kuren där. Sen vakna jag.
Fast den va mycke mindre då Xp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar