fredag 17 februari 2012

Sportlov

Kom hem från Annie ida. Vi bada i onsdags me hennes farmor och va på fyndlagret sen. Jag hitta vindspel me döskalle C: Bredvid hade dom en djuraffär så vi gick och kolla på djuren. Vi klampa en hund, den hade lurvig päls som va lite skum, dom va inte säkra på om de va en hund elr ett får. Jag tror han ville att vi skulle smuggla ut honom därifrån.
Igår va vi på bio och kolla på Mästerkatten. Den va rolig c: Sen va vi på Allum. Annie hitta en Pink Floyd tröja och så köpte vi te och macarons och jag köpte en stor mugg(:
Sen när vi skulle åka hem så ville inte busschaffören köra me bussen så vi åkte sju st i en buss ist. Annie fick sitta i mitt knä. Och då spela dom we don't need no education i bilen hem. Sen när vi kom hem så prata jag, Annie och Aron om Annies tröja så börja han sjunga på den och vi ba: De ä ju den, den spela dom i bilen!! XD
Och ida varva vi Halo. Och så har vi kollat på massa filmer c:
 Vindspelet jag hitta, två stycken va de
 Teet och muggen. Teet heter fantasi 8D
 Örhängen köpte jag också
Macarons

Domma fick jag av pappa ida<3
24 st 2-way pens c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar