tisdag 6 mars 2012

Landvetter igår

I söndags åkte jag till Annie på kvällen för att följa me henne till Landvetter i måndags. Jag skrek väldigt mycke och kramades me massa. När skulle krama Eric så sprang jag genom hela korridoren och slog i mitt knä i honom. Jag har ett blåmärke nu D: haha
På tekniken så slogs jag me Emil. Han börja!! Han slog mej i huvudet så jag va ju tvungen att slå tillbaka. Jag sa till honom att han inte får slå tjejer då sa han att de ä drf han slår mej så jag fick säga till honom att jag va tjej för jag har bröst men han sa bara att de va ballonger.
Sen sa lärarna till honom c: Att han inte skulle slå tillbaka och han skulle vinna moraliskt elr va de jag ba: Haha. Preecis. Haha. Sen slogs han som en tjej så jag sa de till honom så sa han att jag också gjorde de så jag skrek att jag ä ju en tjej C:
Efter skolan träffa vi en smurf. Sen satt vi på busshållplatsen till pappa kom och hämta mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar