måndag 17 december 2012

Helgen

I helgen så har jag varit på Arons 40-års fest, de va överrasknings fest då cx
Så jag och Alex tog buss och tåg upp för han skulle till Rasmus så han fick åka själv den sista biten.
När jag kom så visste inte Aron att jag skulle komma, han visste att Johnny och nån mer skulle komma >.<
Han fyllde år på lördan samma dag som festen skulle vara så Anneli skicka iväg honom och tyckte han inte va roligt.
På festen sen på kvällen så fick jag och Annie massa komplimanger för våra 50-tals klänningar c: Jag dansade t.o.m flera gånger, bugg då Xd
Sen va de en kille som tända sin cigg genom att stoppa sin tumme i whiskyn och sen tända eld på den på ljuset. En annan kille satt jag och skrek på för jag sa att allt va hans fel men han sa att de va mitt fel för jag har röd klänning..ah XD Sen stod vi i köket jag, Annie och samma kille, jag sa att jag va starkare än honom. Då sträckte han ut armen rakt ut och jag nådde bara till armhålan på honom och så skulle han bevisa att jag hade fel. Han tryckte fingrarna i sidorna på mej och jag lyfte bara på benen, så gjorde han de igen sen skulle han visa de för Anneli så gjorde han de igen och då tryckte jag armbågen i magen på honom och backa så han åkte in i skåpen bakom XDD
Sen så skulle vi gå hem men de va halt och alla va fulla, förutom jag och Annie, så dom bara ramla >.< XD
Hemma hos Annie så sov två hos William , två inne hos oss, två på soffan och en i grovköket Cx
Jag hade väldigt roligt iaf Xd Men jag tog inga bilder så de blir en på mej och Kim >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar