torsdag 21 februari 2013

Chess

Igår va jag lite kultiverad och va och kolla på Chess på operan. Annies morbror hade vunnit biljetter genom jobbet men blivit sjuk så då fick jag följa me cx
Den va väldigt bra men jag och Annie tyckte han valde fel tjej Xp

Jag va också i Landvetter igår eftersom jag hade studiedag c: Jag va me på Annies matte lektion och räkna matte, tror inte hon tyckte de va helt normalt >.<
På musiken hade dom vikarie och nästan alltid när man har vikarie på Landvetter så blir de quiz.
Annie har en i tjej i klassen som tydligen alltid om dom har en ung, manlig vikarie ska stöta på dom. Så skulle en från varje lag som skulle sitta där framme och spela musik och de blev jag från mitt som *host* inte ens går där Xd Och så va de hon tjejen och en från killarna. Hon stöter på vikarien som inte gillar hennes musik och tittar på mej och min musik ist, jag ba: mohahaha. Nemen...typ Cx

Jag lägger upp en bild så ni ser hur duktig jag va som räkna matte på min studiedag XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar