måndag 22 juli 2013

Bröllop

Bröllopet var så fint i helgen c:
I fredags gjorde vi ordning på gården och i bygdegården.
Från början va de bara vigsel och parkering, sen gjorde vi några till c:
Längst fram fick man sitta på höbalar, sen stod en bänk bakom på båda sidorna c:
Sen åkte vi och duka i bygdegården.
Alla besticken fick putsas för dom va inte helt rena.


Sen var de bröllop, vi hick upp typ 8.30-9.00. Annie och jag åt frukost i våra täcken, duschade, plocka i ordning runt husvagnen.
Jag hade ju allt mitt nagellack me mej och så hjälpte jag Anneli och Annie me lösnaglar c:
Hundarna hade rosetter^^
Victoria hade korsett och cykelbyxor på sej c: hon va så fin c:

Och vi fick stå och vänta på dom när dom skulle ta kort. De va skit varmt och fötterna gjorde ont >.<

Sen på kvällen blev jag adopterad av Gunilla cx Jag höll me henne om nånting som jag inte hörde va dom prata om hon ba: får jag adoptera dej? De ä ingen annan som håller me mej.
Pappa va inte så glad när jag ringde hem och sa de igår Xp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar