måndag 30 september 2013

Bryn och flätteknik

Ida i skolan så gick vi igenom bryn till olika ansiktsformer och ögon. Sen skulle vi måla ett vanligt bryn och ett bryn som visa en känsla på facecharts, ett ansikte på ett vitt papper typ, sen skulle vi måla våra egna. Ett som de brukar se ut och de andra skulle va lite ändrat fast man skulle fortfarande kunna gå ut i de.
Jag sminka då ett, efter att jag fick frågat va jag skulle göra eftersom dom ä ganska stora och mörka.
Så blev de tillslut iaf. De till höger ä målat >.< De ä längre och har skarpare böj c:
De ser ju bäst ut på första bilden Xp

Sen hade vi flätteknik. När de va en skulle göra på mej så fick vi ta bort på hår en sidan för att de inte skulle bli ojämnt >.<
Sen fick jag gö en inbaka på lärarn, ganska bra blev de. Nu hemma har jag gjort en utbakad och en fiskbensfläta. Fiskbensflätan blev inte bra fast den utvakade blev jag väldigt nöjd me c: Den blev bäst^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar