söndag 27 oktober 2013

Spökpromenad

Jag skulle ha bloggat igår men jag va så trött, jag va ju på spökpromenad i fredags c: Det va skit kul att få dom att skrika som små tjejer.
Tonårs killar ä lätta att skrämma >.< Annie stod vid en bro som fanns där och de va ganska upplyst och dom tyckte hon va så söt sen när dom gick förbi henne så kom jag från skuggorna, då blev dom skit rädda. Speciellt dom som inte hade lampa för dom såg mej så sent. Det va nåra som trodde jag va från The Grudge och nån sa The Ring men dom som trodde jag jag va från The Grudge då gick man bakom dom sen och gjorde de ljudet >.<

Så såg jag ut iaf, skjortan va nerblodad sen och så hade jag bitit på en blodampul. De ä ganska läbbigt att dregla på sej sj.
Annie hade blond peruk och vit klänning va helt nerblodad cx Det va skit kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar