lördag 16 november 2013

Sjuk

I torsdags så blev jag väldigt sjuk, när jag kom hem från öppet hus så fick jag värsta huvudvärken och halsont. Sen under natten fick jag feber också, de ä jobbigt när man fryser om ben och armar och ä skit varm om fötter mage och rygg så jag sov en timme typ den natten. De kom ju väldigt lägligt. Jag va ju hos läkare och kolla om jag hade astma men så kunde hon inte se där om jag hade ansträningsutlöst astma där så jag ska testa att ta astma medicin innan träning om det blir bättre. Jag skulle testa igår och på måndag och så skulle hon ringa på måndag, då blir jag sjuk.
Men så va jag ju skolan igår vi hade ju bara en lektion men de va ju såklart matte. Ränta och amortering >.< Och panodilen hjälpte inte ett skit.. -.-'
Så nu försöker jag bli frisk till på måndag. Ida har jag ingen feber och huvudvärken har nästan försvunnit helt så de blir nog bra c: Jag tog en dusch imorse me min eucalyptus tvål och suttit inne och kollat på film..lite mysigt så..^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar