måndag 13 augusti 2012

Hemma c:

Igår kom jag hem från cupen. Vi kom till kvartsfinal C: Vi vann på morronen mot Frändefors sen förlora vi mot Västra Mark.
Vi gick upp 5.38 igår för första matchen var halv åtta sen va inte nästa match förns ett så vi kolla på film, åt och packa ihop våra grejer
Efter sista matchen så åt vi sen åkte vi hem. Jag halvsov halva vägen och Sofia, som jag åkte me, sov. Hon hade sovit på ett konstigt sett så hon vakna och hade ont i nacken sen flytta hon lite på sej och somna igen XD 
I första matchen igår så skulle jag springa upp me bollen men så stod den en i vägen som sparka på bollen. Bollen gick rakt upp och sen på mitt ben, så nu har jag fem blåmärken Xp fast jag fick me mej bollen sen när jag sprang förbi henne Cx

Vi va och köpte tröjor också. Bilden ä från instagram, den ä grön egentligen c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar