fredag 12 oktober 2012

Gymnasiemässan me Linda & Kim

När jag var på gymnasiemässan med skolan i onsdags så lämnade jag ju in en lapp till Kitas så fick jag fika c:
Fast jag tror inte han gilla mej egentligen eftersom jag inte ville gå nåt program dom hade. De fanns så många skolor som hade högskoleförberedande och om man inte ville gå något som dom hade så ville dom inte prata med mej :/ Fast jag tig broschyrer och påsar från alla som fråga om jag ville ha >.<
Igår så åkte jag till gymnasiemässan med Linda och Kim. De va tre skolor som hade den linjen jag ville gå så vi prata me dom. När vi prata me dom så verka en skola inte bra.
De ä lite lättare för mej att välja eftersom de inte finns så många skolor me den linjen än om jag hade valt typ samhälle cx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar