lördag 20 oktober 2012

Origami

Igår innan vi sluta så satt vi i klassrummet för att vi var klara med mässan som vi hade me våra företag. Jag va väldigt lätt road och satt först me ett pappersflygplan och kasta in de i fönstret men spetsen blev helt missbildad och piloten mådde illa så han sköt ut sej me katapult. Sen kasta jag flygplanet lite till utan pilot.
Sen satt jag och Josse och vek origami  me hjälp av en app c:
Domma gjorde jag i morse.

Ida så har jag, mamma och Rasmus först vart på coop för att kolla om jag kunde få prao plats. Det va ingen inne som jag kunde fråga så mormor ska fråga på månda. Sen åkte vi till allum för jag behövde nya inomhus skor och mamma skulle handla mat.
På ICA så hitta vi en recept bok som man skriver sina recept i >.<
Men den va rosa från börja så jag klistra fast rött papper så att de inte skulle se liika rosa ut iaf c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar