söndag 31 mars 2013

Besök och Ullared

I fredags hade vi besök hemma. Vi fick massa godis, vi barn fick ett skit stort påskägg me godis och Linda fick en påse me olika godispåsar, hon fick också väska, termos och muffinsformar >.< c: Sen fick vi låder me choklad som skulle till tippen. En låda hade jag me mej till mamma men nu ä de inte många kvar i den efter att vi delat ut några.
Och så fick vi påskägg från Erica
*host*mittvafinast,devasilvrigt*host*

Jag fick ett skit coolt skal c: Turkisk peppar
De ä inte många som har ett sånt skal c:

Efter att vi hade ätit så skämta Linda me mej att vi skulle åka till Ullared men jag svara att de gör vi så vid tre så åkte vi hemifrån till Gekås C: hela familjen och Joakim cx
Kim va väldigt lycklig i kön. Han skrek och charma folk Xp
Och så va han lite galen på pappas axlar c:

Efter att vi hade stått i kön skit länge så somna han i bilen^^

Jag hitta lite grejer iaf c: Alla barnen hade presentkort utan Rasmus som hade sina hos mamma men han ska ner me mamma nån dag cx
En vit BH hitta jag, hade ingen vit sen innan XD

Och ett coolt linne

Ozzys bok. Pappa har Dr. Ozzy men inte denna så köpte den c:
Vi har massa rockbiografier hemma nu >.<


En glasfil som jag har tänkt köpa länge nu.
Nagellacket och filen ä från Claudia sen ä de nagellacks remover
och pads att tvätt ansiktet me c:


Åtta stycken Kick att baka lakritskladdkaka me >.< XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar