onsdag 27 mars 2013

Fotboll

Igår träna jag igen, efter vart sjuk skit länge XD typ. Fast Åsa.
Ska byta lag eftersom de inte finns nåt lag jag kan spela me i Fjärås. Jag ä för gammal för 99orna och de ä för tufft att spela me damerna när dom flyttat upp >.<
Så jag va och testa i Åsa igår c: De gick bra Xp men jag har träningsvärk ida. Jag lever mej in i min karaktär i uppgiften vi håller på me i skolan som 68 årig gammal gubbe >.<

Och ida har jag klippt mej cc: De behövdes cx De va längesen jag gjorde de c: Färgade de också. Frisören sa till mej att inte får färga hela håret när jag ska färga utväxten och att jag behöver nånting för mitt hår eftersom de ä så torrt Xp
Bild kommer imon för har ingen XD Istället får ni en bild på en glad sengångare cx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar