fredag 14 juni 2013

Slut på grundskolan

Igår va de skolavslutning cx Annie fick va me. Jag fick så fina presenterna när hon kom i onsdags, åtta snusklubbor, en påse me popcorn doppade i choklad och 20kr cx
Vi fick en ros me ett ord på som skulle beskriva oss, jag fick stilsäker >.<

Inför balen fick sminka mej och hjälpa mej att locka håret. Har inga bilder än cx
Vi fick jätte god mat sen va de DJs så vi festa till halv tolv typ. Hoppa i mina höga klackar. Me skadat knä >.<
Dom flesta drog kvart över elva, våran skola skulle till Lygnern och festa. 
Efter balen åkte jag och Alex till mamma, jag va ju på Annies skolavslutning ida.
Alex fick va me också, han fick inte vara me Rasmus och mamma jobba.
Efteråt fick jag hjälpa Annie välja balklänning, hon hade så många Xp
Jag fick en grön klänning som Annie inte gilla som Anneli köpt från Ebay

Nu ä jag hemma och kollar på Campa i klaveret, just nu ä jag inte så trött även om jag har sovit typ fem timmar Xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar