söndag 2 juni 2013

Fotskälsdag

Igår va mamma, Krister och jag på Fotskälsdagen i Fotskäl Xp Mamma och Krister skulle dansa, visa upp me andra gammeldansare va dom gör Xd
Sen gick vi runt och kolla men de va så utspritt allt, nånting va i ishallen, nåt annat i hembygdsgården, bygdegården och efter vägen.
Mamma vann kanelbullar på lotter iaf c: och jag såg min hemkunskaps lärare.

På kvällen gick vi hem till mormor och morfar och grilla. Lax, majskolvar och korv c:<3 Och så åt vi hallonmousse till efterrätt. Morfar kom hem precis när vi va färdiga, han hade vart och sågat.
Ser ut som häxbrygd >.<

Ida va mamma, mormor, morfar och jag i Sätilla. Rasmus spelar match i Lerum, han har ju börjat spela fotboll igen c:
De va väldigt gott och trevligt. Jag åt lax ida me Xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar