fredag 11 mars 2011

Lollipop

Efter skolan igår så skulle Catrine hämta mej. Sen så skulle hon lämna barnen innan vi åkte in till stan för att möta mamma och Ulrika vid affären. Som snart skulle stänga Xp
Mamma köpta halsbandet te mej<3 och hårspännena och den andra grejen ä hennes XD
Sen gick vi på café^^ Dom tyckte att vi hamlat på fel våning, de över va coolare. Jag: men vi sitter här, då blir den cool.
dom: asg
Ulrika: ä de du som gör de coolt då?
Jag: haha klart 8D
Jag åt nån konstig ost och skinkmacka me nån äcklig senap på >_< Och drack varmchoklad i en skit stor kopp som va överfull XD Och åt en stor chokladmuffins me nån choklad grej på mmm^^<3
Mamma åt nån kaka me nötter på och Catrine nån liten chockrosa grej Xp Sen ringde Celine men då börja jag asg hela tin typ också hörde jag inte va hon sa ^^XD Men ska te henne och sova över ida 8DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar