onsdag 2 mars 2011

Öppen skola

Kom hem för en stund sen. Vart me Annie, Bobbie, Nea, Adrea och Jennie.
Först kom Adrea till Landvetter, fast jag hade en halv timmes lektion kvar -.-" Vi slutar fem min innan bussen går så vi fick springa te bussen för att vi skulle te Önneröd för att dom skulle leta upp André.
Elvine svara inte på mitt sms D:
Men han hade redan slutat. Så vi skulle till bussen för att vi blev hungriga. Nea börja prata me en killa som hette Rickard. Vi satte oss vid honom på bussen. Jag framför Annie ocg Bobbie på andra sidan mej och Adrea bakom dom. Sen flytta sej till bakom honom. Sen kom Nea och skulle sätta sej brevid honom. Han: Nej! så hon satte sej bakom honom. Sen satte sej Annie brevid honom och gav honom peddosmilet. Vi va väldigt flummiga 8DDDDD Jag tror han älska oss, Han skratta åt oss iaf. Och han älska sej sj, han satt och pussa sin han XDD
Sen så åt vi, sen gick vi till gympa salen för att de inte börja förns om 45 min typ.
Vi kolla på när killarna från skolan spela innebandy. Sen gick vi till öppna skolan. Adrea skulle hem, Jen skulle me henne och hon ville inte va me på kurragömma D:
Sen när hon gått lekte vi norsk kurragömma två gånger och sen vanlig fast jag gick innan de va klart för jag skull me bussen XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar