lördag 26 mars 2011

Loppis

Vart på loppis me mamma.
Vi lämna Rasmus hos en kompis. Sen åkte vi. De va skit fullt.
Vi köpte elva böcker...enligt mamma när hon prata me mormor: vi köpte minst tio kilo böcker XDD
Johanna Thydell-I taket lyser stjärnorna. För att Sarah tyckte den va bra XD
Nora Roberts-Nyckeln till ljuset. Första delen 8D Brukar aldrig hitta första annars 8D
Kim M. Kimselius- Jag är ingen häxa. För att jag har den första Xp
Sandra Brown-Anklagelsen. Jag har inte läst den så va tvungen XDDDD
Sen två Bert böcker, Berts första betraktelser och Berts vidare betraktelser
Eva Bexell-Prostens barnbarn. För att Rasmus typ inte läser nåt...och jag tyckte mamma skulle läsa Bert Xd
Tre Sydney Sheldon böcker: När himlen faller ned, Säg mig vad du drömt och Lucias flykt
Och två te mamma, Catharina Ingelman-Sundberg-Förföljd och Minette Walters-Mörkt rum.
Inte alls många böcker, alltså 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar