söndag 9 oktober 2011

Helgen

Va hos mamma me Alex i helgen. Annie va hemma hos mej igår ;D Vi kolla på konstiga sidor och sen hämta vi Sessan hos mormor och morfar och gick ut i skogen. Vi va ute i 1h och 5min. Vi fick va ute i en timme för sen skulle dom till Tomten och Annika me Sessan. När vi kom tbx morfar ba: Ni ä fem min försenade. XD
Sen på kvällen va vi hos Elvine och Linnéa. Efter tacosen så gick jag, Elvine och Linnéa till Tomten och Annika för att kolla på Avatar. Dom andra drack cola och käka chips och godis jag och Elvine drack vanilj te 8DD
Ida har vi vart på Kungsmässan. Rasmus behövde nya gympaskor. Vi köpte inga gympaskor men jag hitta en bok jag ville ha, så köpte mamma andra delen till den också<3
Käkat stekt potatis och köttbullar till kvällsmat. De va gott(; Och imon kommer Amelie hit ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar