lördag 29 oktober 2011

Hemma hos mormor och morfar

Sitter hemma hos mormor och morfar. Fast dom ä inte hemma Xp Käkar mörk choklad med apelsin smak och en me hallon och kollar på film she's all that Igår va jag me Annie och gick spöktur. Annie skrek och jag garva åt henne. Så snäll^^
Sen har Annie sovit här. Vi kolla på skräckfilm de bortglömde. Den va spännande c:
Jag drömde en konstig dröm inatt. Alex va skit liten, han hade typ åkt tbk i tiden elr nåt. Jag bar honom nästan hela tin, ibland släppte jag ner honom, han kunde gå ;o även om han va så liten. Vi va i sörtorpa me pappa. Pappa sa att vi skulle sätta oss i bilen, jag satte mej i bilen me Alex i knät. Pappa kom och starta bilen, då kom de två stora gråa bilar som skulle typ ta oss elr nåt sånt. Pappa körde ner på en vägg genom nåra träd, och vägen kom upp bakom dom han ba: undrar om dom tar oss nu. Typ. Sen kom vi fram till nåra vi kände. Jag satt me Alex på en stol och Linda satt bredvid mej vi prata me dom andra en stund sen jag till henne: han va söt när han va liten. hon ba: aa. akta bara så inte katten tar honom. Så va de en liten kattunge neranför stolen och jag tog fötterna så att inte kattungen skulle kunna komma upp. XD
ehehe normalt. Och jag fatta inte hur konstigt de va att Linda sa, akta bara så inte katten tar honom innan jag hade sagt de till Annie >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar