lördag 22 oktober 2011

Just Dance 2

Kollar på Ice Age 3 me Rasmus och mamma. Precis duschat. Vart hos Elvine och Linnéa och dansat Just Dance 2 på Wiit.Och jag dansade faktiskt, till slut. Men de måste ä ju bevisat, jag vann på den stelaste dansen, robotdansen(Satisfaction). Elvine va för smidig för den dansen, Lena och mamma märkte de för när hon blev lite stelare så gick de bättre. Sen vann jag på den galnaste dansen(Viva Las Vegas) >.< XD
Sov hos Annie igår till ida. Vi hade köpt ansiktsmasker som vi gjorde på kvällen. Dan efter när vi åt frukost fråga Aron hur de kändes efter ansiktsmasken. Jag ba: De ä lent. Jag känner mej tio år ynger. Han: Känner du dej som fyra. Jag: Man säger ju så. Han: som i reklamen. XDD
Jag och Annie kolla på skräckfilmer, The Skeleton Key, I Spit on Your Grave och Drag Me to Hell sen på morgonen Signs. Dom va bra^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar