tisdag 8 november 2011

Bullar och naglar

Igår gjorde vi bullar på hemkunskapen


 Så vackra dom blev. Blev lite missbildade när dom låg så ihoptryckte i en påse. Inte för att dom va vackra innan helr då men...
Så vackert missbildade va dom^^ Vi gjorde sexton stycken. Jag och Amelie. Fick henne att byta till min grupp. Hehe Xp Innan va hon i den andra gruppen men Josse bytte, då tyckte jag Amelie kunde byta till min så jag slipper va ensam c:


Anyas bullar. Dom blev ju mycke snyggare D: Mina va iaf goa 8D Vi satt inne vid sexorna och åt dom. Vi vänta på Amelie som hade utvecklingsamtal Xp

Har målat mina naglar nu. Nyss. Blev faktiskt bra. På båda händerna 8DD Min träslöjdlärare tyckte om mina andra naglar^^ c: Han sa de att de va tur att man såg lite skillnad på vänster och höger hand >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar