söndag 6 november 2011

Halloweenfest

I går va Alex och Rasmus och lana. Jag och mamma körde upp dom sen åkte jag, mamma och Annika till gamlamormors och gamelmorfars grav. Så om hela kyrkogården har brunnit upp, så ä de mammas fel. Mormor hade redan satt en i lyktan så mamma satte den bredvid. Vi fick kaffe och kaka i kyrkan sen åkte vi hem.
Jag målade Annikas naglar. Mamma satt och tog kort hela tin. Jag måla mina hemma hos Tomten. Syns lite iaf. Vi skulle på halloween fest. Vi åkte hem vid åtta för då börja jag hosta massa Xp Så kolla vi på Så mycke bättre, inte sett de innan. Sen åkte jag hem i nyheterna. Då va Alex hemma så jag skulle få han att borsta tänderna för mamma lyckades inte. De gick la sådär, han borsta tänderna men han va sur på mej, jag va trött och sur. Kolla färdigt på The Box, lite konstig XD

Ida har jag sjungt. Mamma har mobbat hela dan för att jag måste va me i Lucia. Men vi kom på att jag kunde få sjunga i en lång vit klänning utan att åka in på mental sjukhus. Jag skulle kunna tända eld på håret på henne som ä framför, de skulle va lite synd om henne..men ja XDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar