fredag 25 november 2011

Get out and follow the light

Annie kunde inte komma i helgen :c
Vi kolla på en film på franskan Couscous. De ä nåra muslimer som bor i Frankrike. Han de handlar om öppnar en resturangbåt som ska ha couscous som hans ex fru gör. En tjej ska i slutet dansa magdans för att uppehålla alla på båten. Och hon har inte sådär trådsmal. Så de va en kille som klaga på de efter, tydligen så måste man vara smal för att dansa magdans -.-"
Så jag skällde på honom lite. Sen skrek jag lite på honom senare när jag sa att han inte hör ironi, men han sa att han visst hör ironi men inte förstår när man ä ironisk. Och sen va de lite mer. XD heh
Och Linda sa att hon tyckte jag skulle skaffa mej en packåsna när jag gav henne min vattenflaska och mina skor efter att jag tränat. "Men jag har ju redan en"
hehe
Va tvungen att lägga in den. Kolla hans min XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar