fredag 31 maj 2013

Student

Efter att jag duschat igår så skulle jag byta plåster.
Såhär vackert ä mitt knä nu cx Tre stygn. Philip stod och höll plåstret medan Linda skulle hämta vatten så vi skulle få loss de, så undra han hur många stygn de va. Jag sa de tre stygn, han tyckte inte de va mycket för han hade tre på hakan men jag ba: jag har femton i hakan Xp

Sen åkte vi iväg på Lindas lillebrors och kusins student. Och Kim hade nya kläder som han fått av Lindah c: Så söt han va^^ cx
Kim tittar på alla galningar i studentbilarna som kör förbi cx

Sen åkte vå och åt Lindas pappas potatissallad<3 och hennes mammas kycklingklubbor och tårta<3 c:
Lindas mormor ä jättekort så gick hon förbi en som va typ dubbelt så lång som precis hämtat mat och hon klappa honom på armen: Såja, lilla gubben. >.<

När vi kom hem så hade Philip sagt på helgen att han inte känner mej så bra och så sa Lindah de till mej så jag fick lägga mej bredvid honom i sänga Xp Jag kom in där och bara flytta på dej, nu ska jag sova me dej cx
De va ingen som hjälpta honom så jag fick ligga kvar där tills han skulle stänga av paddan. Vi låg där och prata om hans spel och efteråt hade han röda märken på bröstet efter att han hållt om honom Xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar