torsdag 9 juni 2011

Färgat håret och fixat naglarna

Va typ sur för alla mina kläder har inte kommit te imon så har fått hitta nåt annat.
Tåget stanna imorse, de hade ingen ström så satt där i nästan en timme innan alla fick gå av för att ta ett annat. De tog en stund, fast Linda fick köra mj till skolan 8D Missa första lektionen. Sen på Spasset skulle vi göre en frågasport sen börja me städa skåpen. Mitt skulle dom bryta upp för glömde nyckeln hemma. Gunilla fick inte upp de sen skulle två killar försöka, dom fick inte helr upp de Xd Knappt så att Fredrik fick upp. Först knipsa han ena sidan du brukar man kunna vrida på låset men de gick inte så han fick knipsa andra sidan också.
Sluta ett ida 8D
Sen har jag fixat pass ida, Linda tvinga mej att sitta och kladda min namnteckning Xp
Sen har jag färgat håret och fixat naglarna. Svarte me grönt på. Orkar inte fixa bilder, ska lägga mej.
Skolavslutning imon 8D YäY XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar