torsdag 2 juni 2011

Criminal Minds

Sitter och tittar på Criminal Minds Suspect Behavior
Fast de tog slut nu, ska titta på CSI istället, de tredje från från början XD
Sitter uppe sj för mamma och Rasmus ska upp tidigt imon. Rasmus ska me mamma till jobbet för att hitta kläder till avslutningen, och så har jag sagt till mamma att säga till om hon hittar skosnören.
Och jag ska vara hemma helt sj 8D
XD
Kommer typ sitta ute en stund, sen in för att ladda datan. Sen ut igen, om de ä bra väder...

Ida va vi hemma oss mormor och morfar, gav mormor ett armband jag gjorde på temaveckan >.< Jag och Rasmus fick varsin glass(jag fick en Smack me lakrits 8D) sen skulle vi kolla på hönorna.
Dom har skaffat hönor o.O Fem hönor och en tupp.
Sen efter en stund skulle vi hem för att Rasmus skulle till Marcus. Sen skulle mamma köra nån från jobbet till flygplatsen så jag va hemma ensam för att Rasmus skulle till sin träning.
Så har typ suttit vid datan hela dan XDDDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar