onsdag 8 juni 2011

Take me down to the paradise city, where the grass is green and the girls are pretty

Igår va vi i Slottskogen/på Naturhistoriska museet me alla sjuor.
Väldigt flum<3
När vi var på museet så när vi gått en stund står Annie me mobilen mot en kille och ba: åhhhhhh
Vi börja asgarva sen hör man killen "hon ba: åhhhhhhhhh." XD
Sen innan vi skulle åka åt jag en kladdkaka och Annie en chokladboll. De va en liten kille i barnstol som satt vid bordet bredvid. Han stirra på oss hela tin. Han ä min nya bästa vän 8D<33
Han stirra på oss och så skulle pappan mata honom han fortsatte stirra och öppna bara munnen XD de va kul Xp
När jag gick därifrån så gick jag förbi honom och sa hejdå och vinka. När vi gått en bit hör jag hejdå, skit lågt fast tror de va pappan.
Sen satt  vi ute och titta in hela tin när dörr'n öppnades så titta vi in på honom.

Ida har vi haft vår sista riktiga skoldag 8DD
Och så har jag tränat, de va varmt fast inte lika varmt som i måndags.
Jag stämpla en tjej så att hon va tvungen att gå av plan. hehe. Sen skulle jag ta en boll och vred hela foten så nu har kanska ont i foten nu >.< D:
Gick bra på träning ida annars iaf XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar