onsdag 15 juni 2011

Plankan

Mamma och Rasmus körde plankan igår på kvällen. Mamma hade pratat me nån mamma på Rasmus träning som sa att man skulle gö de varje da i två minuter.
Då får man platt mage XD
<--Man står ju så, men så kan man gå ner på knä så blir de lättare. Igår klara mamma 18sec innan hon gick ner på knä och Rasmus 20sec. Så nu skulle jag testa, jag klara 2min på knä(hehe grym jag ä XD), mamma 1min och Rasmus vet jag inte. Men när de de hade gått typ 1,4o min så hade hängde byxerna ner för jag hade mobilen i så Rasmus skulle ta ut den. Men sen la han den ju på mej -.-" Jag ba: Neej! Rasmus!
Mamma: nej, Rasmus ta bort den.
Han: *tar bort den* men den ä ju inte så tung.
De va ganska tungt när man stått där i en stund Xp
jag fick typ skit ont i benet och sen när jag reste mej blev jag trött i hela kroppen Xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar