torsdag 21 juli 2011

Här ä de storm

De regnar och blåser och åskar och blixtrar. Men nu har de lugnat ner sej lite, här bara hur de regnar lite på taket, och att de mullrar nånstans långt bort och ibland blinkar de till lite.
Innan blixtra de massa, de blåste så de skaka i husvagnen och de regna. Men de small inte så värst. Emilia som ä livrädd för åska, ligger i min säng just nu. Va ä de som ä farligt me åskan? Jag fråga henne de, hon svara bara att hon inte gilla när dom va borta när de va åska.
Dom andra ä borta vid puben och håller på XD
Jag sitter kvar i husvagnen, letar efter nåt roligt spel Xp dricker lite cola, har en halv uppäten carribean choklad(kokos och banansmak. Älskar typ allt me banan smak).

Som ni ser har jag lagt till lite grejs på bloggen Xp. Så följ mej via bloglovin'. Har två som följer mej 8DD Vet vem den ena ä iaf.
Sen har de tydligen vart problem me att kommentera om man inte va inloggad här. Men har fixat de, så de funkar nu iaf.
Nu ska jag fortsätta att leta lite roliga spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar