måndag 25 juli 2011

Inte alls gula

Tog bort de gröna nagellacket imorse och måla dom gula XD
Bara lite gula >.<

Vart hos Myggan hela dan. Rasmus har träffat en ny tjej Thea.
När vi skulle hem så låg hon på hans mage i soffan:
Jag: Sluta flörta me tjejerna och kom nu.
Han: Hon ä sjuu...
Jag: Hon ä tjej.
Dom har en massa katter så Emilia, Alex och Hannah va ute och bar omkring på dom ute.
Så käka vi mackor där vid åtta. Så skulle Myggan ta fram massa pålägg, så hitta han vitlöksås. Linda tyckte inte man kunde ha de på macka. Såklart skulle Emilia smaka på vitlöksåsen den biten fick jag sen åt jag två mackor me de. Linda bara: Du får inte sova bredvid mej.
Sover bredvid Linda medan pappa ä hemma och jobbar.
Så imorse när jag vakna så hade jag en Gizmo som låg vid knävecken. Sen kom han och la sej bredvid mitt höve^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar