tisdag 5 juli 2011

So You Think You Can Dance

Sov första gången i mitt hus igår 8D Skönt. Att flytta ut ur husvagnen(där jag bott sen vi flyttat hit XD) De ä väldigt när man säger till andra som inte känner en att man bor i ett eget hus hehe Har ju haft de innan.
Så igår så byggde vi ihop byrå och garderob. Ja, elr Linda gjorde de Xp Jag sortera allt som va i påsarna haha
Ida har vi plockat ut de sista grejerna ur husvagnen. Fast har fortfarande kläder i låder kvar.

Nu sitter jag och kollar på So you think you can dance. Såg de förra veckan när dom va i Los Angeles. tror jag.
Två har ju åkt som jag tyckte va bra D: Hero från Japan och hon som såg ut som en pojke och inte 28.
Men systrarna, Natalia och Sasha, ä kvar iaf, även de va nära att Natalia åkte ut för att killen inte orka lyfta henne.

Imorrron ska jag träna. Första gången på två veckor 8D Xp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar