torsdag 21 juli 2011

WolfQuest

Sitter och spelar ett spel. Wolf Quest Survival of the Pack. Typ beroende. Ladda ner de igår fast han inte spela så mycke, för skulle lyssna när pappa spela igår^^
Iaf hade lite problem me att hitta en partner igår, jag hitta bara massa hanar(jag ä en hane XD) så Maja fick hjälpa mej Xp Nu har jag en partner iaf 8DD Blev typ överlycklig när jag hitta en >.<
Har precis fått fyra valpar.
Ska snart fortsätta spela. Måste hålla koll på valparna så dom inte springer iväg.
Jag och Maja skulle spela tillsammans men man va tvungen att registrera sej på hemsidan och admin skulle godkänna och skit och de skulle ta minst fyra arbetsdagar -.-'

1 kommentar:

  1. Hejsan! :)
    haha vi får se hur det gå att spela multiplayer sen XD Akta så dina valpar inte springer iväg! XD Då kan dom bli dödade av andra djur! .... hehehe XD

    SvaraRadera