måndag 20 maj 2013

Brännboll

De va en tjej i klassen ida som klaga på att hon bränt sig på avgasröret på moppen. Litet brännmärke. De va typ: Vill du se mitt knä? >.<
Jag va inte me på gympan ida, brännboll, jag våga inte riktigt me att hoppa och springa. Men jag och Josse hade väldigt roligt på sidan cx En kille fick en stenhård på benet XD Sen va de två tjejer som tyckte dom va såå diskreta. Den ena säger att hon heja på ett lag och den andra frågar då vrf då svarar den första: för han som inte får nämnas vid namn ä me i de andra. Som om vi inte vet va som händer i klassen XD >.< Men iaf när hon sa de så Josse ba: Voldemort!
Hahaha

Ida har jag fått in ett sminkbord som pappa har haft som han inte använder c:

De ska bara fixas lite så kan jag ha min nagellack c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar