torsdag 16 maj 2013

Drottning Blanka Vårsalong

Ida efter skolan va jag på Drottning Blankas vårsalong c: När jag va där förra veckan jag va på Blanka fick jag VIP biljett så jag fick goodiebag och välkomstdrink när jag kom c:

•Fri träning i en vecka på Nordic Wellness(bra när alla som ska börja på Blanka till hösten får VIP och de ä 18årsgräns på dom cx)
•Prislista på Nordic Wellness
•Lapp från Nutid(frisör)
•Olja till året
•Gel till håret
•Shower gel
•Schampo
•Conditioner
•Halsband

När jag kom dit prata jag me en lärare eftersom jag kom dit sj Xd Sen kom en trea som skulle vara modell, när hon gick satte vi oss me nåra ettor som jag satt på på showen sen c:
De va massa coola och konstiga kläder dom gjort cx Samhäll prata om och visade bilder från när dom praktisera i Spanien på fyrstjärnigt hotell cx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar