lördag 18 maj 2013

Vurpat me moppen

Igår när jag skulle svänga in på vägen till mamma ramla jag me moppen. Det kom en annan bil så jag skulle svänga in lite snabbt och smidigt, de ä bara de att de ä massa grus där så jag ramla cx Då va de ju tar att de kom en annan bil och kolla hur de gick och om jag behövde hjälp me att få upp moppen c: Jag hade långbyxer på mej så klara mig ju bra ändå c:

Knät jag landa på. Den ä de som ser värst ut, svullen och uppskrapad.

Andra knät a inte så illa, bara lite skrapat.



Såhär ser min vänsterhand ut ida. Ett litet sår hade blivit infekterat eftersom jag inte fick ut allt smuts. Så de ser värre ut an va de är, de asolsprit tejpad på handen.

De syns inte lika tydligt på bilder men man ser helt klart vart jag landa >.< De ä ett stort fint blåmärke, men allt ä tvättat me asolsprit nu.


Moppen klara sig, plasten på lamperna bak hade lossnat men när jag och mamma va ute ida för att kolla att lamperna funka såg jag att dom hade lossnat i biter så jag och mamma tryckte dit dom igen bara. Plastbitar sitter fast i moppen, pappa får kolla på de när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar