tisdag 22 februari 2011

Café

Ida stod jag, Annie och Alice i cafét *-* Vi satt och spela UNO typ hela tiden. Annie hittade på nån ny, jag och Alice skulle spela så bestämde Annie vilka kort vi fick. Annie gav mej bra kort och Alice dåliga, så jag vann 8DDD Sen när Alice skulle ge va de så gav hon så dåliga att vi höll ppå jätte länge.
öhhhhöhhh hela XD haha
På morgonen så kittla Ariel mej så att jag slog i handen i kaffebrygaren. Men jag kastade en godis mellan ögonen på honom *stolt*
Alice skrev på sin mobil och vi inte se, så vi sa att de va te hennes kille. Så vi skulle lista ut vem de va. Annie skrev ner de på ett kaffefilter. Sen blev Alice galen för att Annie sa att hon skulle sätta de nånstans så att alla såg. Fast innan vi gick te bussen så fick Alice den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar