måndag 28 februari 2011

Look what I found


Hitta Black Knight på y8 igår, tror jag de va...Spela de ofta när jag va mindre 8D
Man ska samla in pengar till kungen som tycker att byborna inte betalar skatten.
Man ska slå på allt, grejer, gubbar, tanter och andra människor 8DDDD Men man ska inte slå på häxorna. Då blir man en gris. XD
Också kan man köpa nya vapen och saker som gör att men få mer pengar och mer styrka. Skit kul XDD

Och en grej som hände i skolan, på So:n. Jag och Annie va skit flabbiga och så frågar lärarn va han som ä me vid ett brott heter. Anton: ehm...ehhh...
Jag: *räcker upp handen* Medbrottsling. Jag och Annie asflabbar. Sen så ser jag att hon tittar på Anton då satt han och titta surt på oss. Jag: *pekar på honom* ha ha ha ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar