torsdag 3 februari 2011

Mike Wazowski

Mike Wazowski från Monsters Inc. Bara för att Alice målade Hulken igår, så skulle Annie fixa den , då såg fingrarna ut som Sulley från Monsters Inc XD Så jag skrek lite på henne...elr jag satt mest och och skrek på henne. Sen skulle hon måla Mike, hon: hur ser hans ben ut? jag: dom ä såhär smala *visa hur smala* och han har tre tår. Alice: vet du hur många tår han har? o.o Jag: ja, jag titta ofta dom den när jag va liten. Alice jag me, men jag vet inte hur många tår han har? XD


Mamma tyckte jag skulle visa Krille en kille som jag tycker ä snygg. Mamma: kolla nu att dom ser ut som tjejer. Så  först visa jag Jayy von Monroe.Krille: Så manligt. Då skulle jag ju visa Dahvie Vanity. Dom tyckte att Jayy va snyggare och att Dahvies hår likna de Annie hade innan.

Nu hamla den ena bilden bara liite långt ner, bara för att den här skiten inte gillar mej -.-
Men vi säger att de blir bra XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar