söndag 27 februari 2011

Fika

Bilden tagen av hon som ä proffs på att ta kort me foten 8DDDDDDDDDDDDD
Jag har cola(syns inte så bra på bilden XP) och kakor 8D Singoalla, elr vare heter, brago och bulle 8D Bragon syns lite i högra hörnet XP
Pappa ba: om alla tog så mycke, vem skulle då inte få nåra?
Jag: du 8D *går och sätter mej i soffan vid datan*

Ska te Celine sen för att äta.
Jag ska slå henne 8>
<-Jag har den som visningsbild på msn och Celine ba: byt bild!
Jag: vrf? O.o
Celine: Manda vill se hur du ser ut
och han ä ful!
Jag: och..?
HUR VÅGAR DU SÄGA NÅT SÅNT?
sen sa hon nånting och frågade om han va japan(!!)
Han ä ju såå söt<3 Jag sa de te Annie att hon tyckte han va ful. Hon: SKA JAG SLÅ HENNE?!
Jag: NEJ, DE VILL JAG GÖ SJ!!
Sen sa Linda att vi skulle äta hos dom ida min första kommentar: då ska jag slå henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar