tisdag 15 februari 2011

Stan

Va på stan me Annie och Bobbie igår 8D Vi gick mest omkring XP
Vi va inne i en hippieaffär, och testade ett par byxor som Annie och Bobbie tyckte va skit sköna men jag tyckte de såg ut som om jag gick runt i en stor kjol >_<
Bobbie ska få hennes mamma att gö sånna te henne och Annie 8D
Testa den tröjan också, DEN KLIA D:
och Annie köpte en heliumballong som dom hade roligt me sen när vi skulle te bussen. När vi vänta på bussen så stirra dom på massa människor, sen tyckte dom att jag skulle gå te nåra och peta på dom. Sen flumma vi på bussen så att Bobbie fick värsta skrattanfallet.

Nu sitter jag ensam hemma och spelar massa olika spel XDD
och lyssnar på musik XP
Funderar på om jag ska äta snart...ehm...Och va jag ska äta...får kolla va vi har XP

2 kommentarer: