söndag 29 maj 2011

Avslutningskläder

Haha känner mej så duktig, alla har typ fixat kläder och skit till avslutningen, och jag hade inte äns tittat på nåt D: fast nu har jag fixat de 8D blir som vanligt byxor(lite längre shorts) och en tröja^^
Och så har vi beställt hängslebyxor, shorts och gröna skor<3
När Celine skulle visa sin klänning så säger hon "man kan ju inte ha jeans på avslutningen" och går iväg. Jag blir tyst, tittar på Linda innan jag skriker efter henne "VA Ä DE FÖR FEL PÅ JEANS!?!?! DE Ä LA INGET FEL PÅ JEANS?!?!?!?"
Och Linda garvar.
Celine svara aldrig på de ._.
Men jag har typ aldrig haft klänning på avslutningen, va jag kommer ihåg XD
Haha
I femman så hade jag mascara och kajal på mej och en killen fråga mej vrf jag hade sminkat mej så mycke xp
ehm..haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar