torsdag 19 maj 2011

Glömde lösenordet

Va så smart att jag jag glömde lösenordet till bloggen. De ä ju inte samma google-skit som till Youtube XD så har inte fixat de förns ida Xp
I lördags va jag me Annie i stan
 Min arm blev såå snygg på den bilden XD Annie köpte den kepsen, en tröja och ett par shorts
Im Ganstah(HH)
Köpte en keps och glasögon^^ Och så köpte jag en kjol till Alice som blev fjårtizzz i måndags.
Men såklart kom jag inte ihåg att ge henne den förns igår -.-"
Sen va vi på bio och såg Arthur. Den va rolig. Han va som värsta barnet, förutom att han drack mer...och festa mer...Han hade en nanny XDDD

Hade engelska redovisning ida DD: Jag sög 8DDD Hade typ massa text och ord jag inte kunde uttala.
Hade skrivit om Maoris.
Dom töjningarna, de ä deras symbol för nytt liv och en ny början. The Kuro Xp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar