söndag 1 maj 2011

Internet...

Antingen sitter jag inte vad datan på hela dan elr så cpar internet -.-'

Iaf, i torsdags sov jag över hos Anni. Jag testa Mini Me, den ä som Fettomössan bara mycke mindre. Den höll på att glida av hela tin :c






 

Igår va jag och Linda i Ullared. Köpte den klockan, dom hörlurarna, puder, tre skivor, hårfärg m.m 8DD





Och så va Celine och dom här.
Jag och Celine gifte oss.
Jag, hon och Nicklas va i husvagnen och lyssna på skit hög musik. Och Celine åt upp min ena påse me godis D:
När dom skulle åka prata vi om att nån av hennes kompisar tyckte jag såg ut som en kille...men de va inte de jag sa.."Han trodde jag va en tjej D:"
"tjej?" jag nej, så kommer Celines morsa och jag: jag vet inte va jag ä längre D: om jag ä tjej elr kille D:
Men hon lovade att jag va tjej, men Celine sa att jag hette Patrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar