torsdag 12 maj 2011

Im worst cind of monster cause Im all in your head

I tisdags hade jag studiedag så va på Smedinge(jag har studiedag bara för att kunna åka till en annan skola XD) Hade min röda klänning och nätstrumpor. Linda trodde dom skulle undra vem jag va när jag börja åttan och har normala kläder och inget smink XD
Igår va jag på match, Jitex-Kopparberg. De blev 1-0 till Kopparberg. De va istället för träning för att dom skulle ha match där när vi skulle tränat.
Imon kommer Rasmus. Han ska åka buss och tåg me mej. Fast han slutar tidigare så får se om han kommer fram till Landvetter XDD
På lörda ska jag och Annie till stan, ska köpa present till Alice. Har inte fixat de än Xp Annie gillade inte att åka bussen så jag ska stå och vänta på henne och kommer hon inte ut ska jag gå på bussen och leta upp henne Xd
Sen ska vi kolla på bio, Arthur 8DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar